18/2/12

Ταγκισμένο Ταγκό (1987) του Γιάννη Ευσταθιάδη

18-2-2012

Σημ.: Το ποίημα που ακολουθεί μού το έστειλε ο εξαίρετος συγγραφέας και ποιητής Γιάννης Ευσταθιάδης και κατάγεται από το εξεταστικόν έτος 1987. Είναι η απάντηση στο καταχωρημένο (παρακάτω) "Το ταγκό των τεχνών". Ευχαριστώ από τη θέση αυτή τον προαναφερθέντα αστέρα του λόγου και της τέχνης. Με τιμά το δώρον του.

Πέτρος Χριστοφιλίδης

.........................................

του Γιάννη Ευσταθιάδη

                                         ΤΑΓΚΙΣΜΕΝΟ ΤΑΓΚΟ



Adios muchachos

Αντί όσιος μπάτσος
Άδειος ο πάτος
Χαδιών μου ράκος
Αόσμου κράτος
Αννιώς μου Τάσος
Αλλιώς κεφάτος
Α, δώσ’ μου βάθος
Αοιδός ωσαύτως
Στους δύο ο Άσος
Άγιός μου Γάτος
Ο γιος μου κάτω
Α δυόσμου πάθος
Παιδιών μου άρτος
Ως άνω γνάθος
Αδειών μου Άθως
Η Χιός μου άλγος
Α βιός μου λάθος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: