10/9/12

Το χασαπιό


(φωτογραφία από το www.tanea.gr )

Π. ΤΟΜΣΕΝ (δεξιά): Μπόις, σας είπα ότι αυτός ο μουστάκιας θα μας βάζει συνεχώς προβλήματα...
Κ. ΜΑΖΟΥΧ (κέντρο): Θα του κουρέψουμε το μουστάκι και θα δει τι πάει να πει μπαρμπέρης...
Μ. ΜΟΡΣ (αριστερά): Αμ οι άλλοι δυο; Ο ψηλός θέλει Προκρούστη κι ο χοντρός Gilly Diet.
Π. ΤΟΜΣΕΝ: Να δούμε τώρα τον άλλον, το στουρνάρι.
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: Μην ανησυχείς, θα μπει κι ο ''ποντικός'' στη φάκα του. Γιατί πολύ αέρα πήραν τα ρωμιόπουλα.
Μ. ΜΟΡΣ: Είδες επιμονή με τους ανάπηρους; Μου βγήκε η πίστη να τους εξηγώ ότι στην αρχαία Σπάρτη...
Π. ΤΟΜΣΕΝ: Αμ το άλλο με τους γραφιάδες; Σώνει και καλά να μην χάσουν την καρέκλα τους. Αλλά έννοια σου, θα τους ετοιμάσω εγώ φαρμάκι...
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: Δηλαδή πώς σκέφτεσαι να τους κόψεις;
Π. ΤΟΜΣΕΝ: Θα τους δοκιμάσω στο επί κοντώ. Όποιος δεν πηδάει μαύρος είναι ρε.
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: Για βάστα, ρε Πολ. Και ποιος θα τους προμηθεύσει τα κοντάρια;
Μ. ΜΟΡΣ: Εκεί'ναι το πρόβλημα, ρε Κλάους; Θα τα κατεβάσουν απ' τις σημαίες.
Π. ΤΟΜΣΕΝ: Θα κόψουμε και τις σημαίες, άμα γουστάρουμε.
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: Κι αυτοί οι συνταξιούχοι τα χούφταλα τι φωνάζουν και μας παίρνουν τα αυτιά;
Μ. ΜΟΡΣ: Θέλουνε λέει τα φάρμακά τους. Η Ελλάδα έχει καταντήσει ένα απέραντο νοσοκομείο. Ρε σεις, θα τους έλεγα αν τους πετύχαινα, εμένα ο παππούς μου καβάλησε τα 80 και χάπι δεν ζήτησε. Κι εσείς με το παραμικρό στο φαρμακοτρίφτη...
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: Αμ εμένα η γιαγιά μου; μια ζωή μέσα στα κρέατα, που με μεγάλωσε, κι ούτε πάχη ούτε ξίγγια, σκέτο φιλέτο.
ΠΟΛ ΤΟΜΣΕΝ: Και τι δουλειά έκανε η γιαγιά σου, ρε συ;
Κ. ΜΑΖΟΥΧ: ...Χασάπω ήτανε!
Π. ΤΟΜΣΕΝ - Μ. ΜΟΡΣ (από κοινού): Αααα, τώρα μάλιστα... σωστά, πολύ σωστά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: