1/5/11

Προετοιμασία γάμου

1.5.2011

(...καθώς κουβεντιάζουμε για τους επικείμενους γάμους μας...)

- Παιδί μου, μόνο παιδεύεσαι -
πώς και δεν παντρεύεσαι;
- Μπαμπά μου, τεμπελιάζω,
διστάζω και δειλιάζω.
Εξάλλου, κορίτσια έξαλλα
μυαλά είναι κουραφέξαλα.
- Εγώ σου έχω νύφη
που γοητεύει... πλήθη.
- Κατάλαβα, έχει ήθος
ψηλό - μα δίχως στήθος.
- Δες τηνα πρώτα και μου λες...
- Μην έχει μυστικές... ουλές.
- Είναι καλή νοικοκυρά...
- ...και έχει χρήμα με ουρά;
- Στάσου, θα σου δώσει προίκα...
- Έχω ψάξει κι άλλη βρήκα.
- Λες αλήθεια, και πώς μοιάζει;
- Ίδια ο Αλμπέρτο Εσκενάζυ.
- Έχει χάρη, έχει νάζι;
- Κι ένα σπίτι στο Μπουρνάζι.
- Και τι επαγγέλλεται;
- Ποιος ξέρει τι του... μέλλεται;
- Άνεργη είναι, δεν δουλεύει;
- Πώς. Στα κανάλια μαγειρεύει.
- Δηλαδή ΤιΒι-Περσόνα;
- Στύβει μήλα... μια κασόνα.
- Τακτικά, θέρος χειμώνα;
- Αν δεν πάει στην Ελασσόνα.
- Έχει χτήματα εκεί πέρα;
- Εκπομπή, που ψάχνεις βέρα.
- Α, αγρότης μόνος ψάχνει...
- Μες στο πούσι και στην πάχνη.
- Ωραίο μεροκάματο...
- Ό,τι σου κάτσει γάμα το.
- Κι οι γονείς της είναι... σόι;
- Ο πατέρας στη βεράντα
 κι η μητέρα στο... κατώι.
- Ευτυχείς και χωρισμένοι;
- Όπως λεν, "ευτυ-χεσμένοι".
- Το πρωί ψήνει καφέ;
- Και ποτίζει κατιφέ.
- Σιδερώνει πουκαμίσες;
- Καθαρίζει και τις πίσσες!
- Κάθε πόσο πλένει τζάμια;
- Όσο υφαίνει κάποιος χράμια.
- Συμπαθής στις διαστάσεις;
- Στο κρεβάτι... κάνει στάσεις.
- Ε, μα τότε είναι λαχείο!
- Σα μαστίχα από τη Χίο.
- Εξαιρετική ποιότης!
- Να την πίνει κάθε πότης.
- Πάνε κάτω τα φαρμάκια!
- Αν σε βρει σε κάνει... μάκια.
- ''Σβήνω'' τότε τη δικιά μου.
- Μα δεν είδε... τα βρακιά μου.
- Δηλαδή; σ' ενδιαφέρει;
- Δεύτερο αν δεν είναι χέρι.
- Σου'πα, εδώ διαλέγεις ήθος.
- ...και προσθέτεις λίγο στήθος.
- Μην τα θέλουμε και όλα!
- Θέλεις... άλλα; Στην καριόλα!
- Παίρνεις κόρη από σπίτι.
- Και ΄΄τσιμπάς΄΄ σαν το σπουργίτι.
- Βρες μου εσύ το ιδανικό.
- Δίνεται, μα... δανεικό.
- Γδύνεται σαν πορνικό.
- Μού'ρθε τώρα μια ιδέα!
- Δεν πιστεύω να'ν' χυδαία.
- Θα τις πάρω... και τις δυο.
- Να σ' τα κάνουν ρημαδιό...
- Σα δοχεία συγκοινωνούντα.
- ...μη φρακάρουν στον πλακούντα.
- Η ΄΄δικιά σου΄΄ στο σαλόνι
σεβαστή σαν πορσελάνη
και αυτή να με κ...ώνει
με αργκό απ΄ το λιμάνι.
- Θα τα κάνεις θάλασσα.
- Εσύ φέρνεις τη χάλαζα.
- Δεν σε είδα, δεν σε ξέρω
θα με φαρμακώσεις γέρο
παραιτούμαι ως πατέρας
δεν μου πρέπει τέτοιο... γέρας.
- Μια στιγμή...
η μαμά απ' το σπίτι ΄΄λείπει΄΄
κι έχεις πια κολλήσει... λύπη -
θέλεις ΄΄συνιδιοκτήτη΄΄
να σε βάλω μες στο σπίτι;
- Δηλαδή να... παντρευτώ;
(Γκλουκ!)
Κάτσε πρώτα... να ρευτώ!
Τι μου λες ωρέ κατάπτυστε,
άσωτε και ανερμάτιστε;
- Δύο θα'ν' τα θηλυκά
δύο και τ' αρσενικά -
κάθε πίκρα θα ξεχάσεις
κι... αξεχάστως θα περάσεις.
- Και της μάνας σου η μνήμη;
- Κότσαρέ τηνε στην... κνήμη.
Θα' μαστε ξανά... Τριάδα.
- Πες μου κι άλλη μια κρυάδα.
- Κι όταν θα  φυσάει ρεύμα
θα'ρχεται σαν Άγιο Πνεύμα
θα Επιβλέπει τον Πατέρα
θα Επιπλήττει τον Υιό
θα Ενσκήπτει με... μαχαίρα
και θα Ενθέτει... και τις δυο.

Και με νέα αναχώρηση
θα τους κάνει... επιθεώρηση!
"- Είν' οι γόβες γυαλισμένες;"
"- Είν' οι σόλες σκονισμένες!"
"- Και τι κάνει η... υπηρεσία;"
                (...)
- Στο κρεβάτι... ικεσία (!).


..............................................
- Πιάστε τους Μάηδες...
- Και τους χαραμοφάηδες!


Πέτρος Χριστοφιλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: