2/9/11

Art company - ''Suzanna''

2-9-2011

(Σημ.: Όταν το σήμερα είναι ένα οδοντωτό πριόνι, ο μόνος δρόμος είναι να μπεις σε μια παλιά αποθήκη.)

Καθόμαστε στον καναπέ

με την μουσική να παίζει στο πολύ χαμηλό
περιμένοντας τόσον καιρό αυτή τη στιγμή

κι είναι βαρύ να σκέπτεσαι πως πράγματι έτσι είναι

Η πόρτα είναι σφαλισμένη και κανείς άλλος δεν είναι στο σπίτι

Έχουν φύγει οι άλλοι κι εμείς είμαστε ολομόναχοι

Su-sanna, Su-sanna

Su-sanna είμαι τρελαμένος μαζί σου


Βάζω το χέρι μου γύρω από τους ώμους της

χώνω τα δάκτυλά μου μέσα στα μαλλιά της

Είναι ένα όνειρο που δεν μπορώ να το πιστέψω

Πήρε τόσον καιρό κι είναι τόσο όμορφο

Και μετά το τηλέφωνο αρχίζει να κουδουνίζει

και μια άγνωστη φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής

λέει οχ, λάθος νούμερο, συγγνώμη που χάσατε το χρόνο σας μαζί μου

Και εγώ να σκέπτομαι τον εαυτό μου,

Γιατί τώρα,

Γιατί εμένα,

Γιατί.......

Su-sanna, su-sanna,

Su-sanna, είμαι τρελαμένος μαζί σου



(Χ 2)

Και πάλι κάθομαι δίπλα της

προσπαθώντας να πάρω το χέρι της μέσα στο δικό μου

Η στιγμή όμως έχει φύγει, το αίσθημα έχει εκπνεύσει

Αυτή κοιτάζει ολόγυρα αναζητώντας το ρολόι

και μετά λέει ότι μπορούμε να κάτσουμε να τα πούμε

κι εγώ σκέπτομαι ότι αυτό είναι που ζητούσα

Susanna, Susannna,

Susanna, είμαι τρελαμένος μαζί σου



Συνεχίζουμε να καθόμαστε εδώ στον καναπέ

με το στερεοφωνικό στο τέρμα

Η μαγεία φτερούγισε, ήταν όλα μια καταστροφή

Δεν φαίνεται να υπάρχει σημείο για να ξαναξεκινήσεις

Λέει πως θα'ταν καλύτερα να αναχωρήσει

Λέει αντίο & λέω ΟΧΙ!

Su-sanna, Su-sanna,

Su-sanna, είμαι τρελαμένος μαζί σου



Su-sanna, Su-sanna,

Su-sanna, είμαι τρελαμένος μαζί σου
είμαι τρελαμένος μαζί σου


Art Company lyrics©
 
Μτφρ.: Π.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: