21/9/11

Μoney

Χρήμα


Να το ''σκας''

Να αποκτάς μια καλή δουλειά με καλές αμοιβές και να είσαι εντάξει

Χρήμα

Είναι ένα αέριο

Να αρπάζεις τα μετρητά με τα δυο σου χέρια και να τα κρύβεις

Καινούριο αμάξι, χαβιάρι, ημερήσιο όνειρο τεσσάρων αστέρων

Σκέπτομαι να αγοράσω μια ποδοσφαιρική ομάδα

Χρήμα

Σωστά, να το ''σκας''

Είμαι εντάξει, Τζακ

Κράτα τα χέρια σου μακριά απ' τη ''σοδειά'' μου

Χρήμα

Είναι μια επιτυχία

Μη με κάνεις να πράξω καμιά ''ανοησία''

Είμαι σε έναν ταξιδιωτικό κύκλο πρώτης τάξεως και υψηλής κλάσεως
Σκέπτομαι πως έχω ανάγκη ένα Lear-jet

Χρήμα

Είναι ένα έγκλημα

Μοιράσου το έντιμα

Aλλά μη μου παίρνεις κομμάτι από την πίτα μου

Χρήμα

Καταπώς λένε

Είναι στις μέρες μας η ρίζα όλων των κακών

Aλλά εάν ζητείς αύξηση

δεν είναι έκπληξη αν δεν σου δίδουν τίποτε



"HuHuh! Eίμαι με το δίκαιο!"

"Ναι, απολύτως με το δίκαιο!"

"Έχω σίγουρα το δίκιο με το μέρος μου!"

"Είχες σίγουρα δίκιο. Αυτός ο γέρος κάνει κρουαζιέρα για να μαυρίσει!"

"Yeah!"

"Γιατί ο καθένας μας κάνει κάτι?"

"Δεν ξέρω, εγώ προς το παρόν είμαι πιωμένος!"

"Του έλεγα πως δεν μπορούσε να μπει στο Νούμερο 2. Ρωτούσε γιατί δεν μπορούσε να ανέβει επάνω ελεύθερα, στη συνέχεια εγώ φώναζα δυνατά και κραύγαζα και του εξηγούσα γιατί δεν μπορούσε να ανέβει επάνω ελεύθερα. Ήταν σαν μια βαριά προσβολή, αλλά τελικά τακτοποιήσαμε το θέμα".



Δεν υπάρχουν σχόλια: